1.Esmu veicis/veikusi pasūtījumu, bet neesmu saņēmis/saņēmusi rēķinu/ pasūtījuma apstiprinājumu.
Visi pasūtījumi tiek apstrādāti 24h laikā darba dienās. Ja nesaņem no mums atbildi ilgāk nekā 24h laikā, iespējams esat norādījuši nepareizu e-pasta adresi vai ir notikusi kāda tehniska kļūme. Šādā gadījumā lūdzam ar mums sazināties vēlreiz.
2.Kādas ir apmaksas opcijas?
Apmaksāt iespējams ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā (šis iespējams, ja paši vēlaties saņemt klātienē Preiļos).
3.Cik ilgā laikā tiek izgatavots pasūtījums?
Pasūtījuma izpildes termiņš ir atkarīgs no pasūtījumu intensitātes. Vidēji tās ir 5 darba dienas, Ziemassvētku periodā izgatavošanas termiņš var būt mazliet ilgāks. Ja pasūtījums nepieciešams ātrāk, tad lūdzam to norādīt papildu informācijas sadaļā pasūtījuma veikšanas brīdī vai rakstot [email protected] Steidzama izgatavošana ārpus kārtas +10EUR pie pasūtījuma kopsummas (1-2 darbadienas). Pasūtījuma izgatavošana notiek pēc rēķina apmaksas. Klāt jārēķina arī piegādes laiks, kas minēts zemāk.
4.Vai pasūtījumu iespējams saņemt klātienē?
Jā, protams, pasūtījumu iespējams saņemt arī klātienē Preiļos iepriekš vienojoties par tikšanās laiku.
5.Kā rīkoties, ja esmu aizmirsis apmaksāt pasūtījumu un rēķina apmaksas termiņš ir beidzies?
Lūdzu sazinies ar mums, lai vienotos par apmaksas kārtību.
6.Kas jānorāda maksājuma mērķī?
Maksājuma mērķī jānorāda rēķina numurs, kas atrodas rēķina pašā augšpusē pa vidu. Tas ir svarīgi, jo pasūtījumi tiek identificēti pēc rēķina numuriem.
7.Kādas ir piegādes opcijas un cik ilgā laikā tiek piegādāts pasūtījums?
Pašlaik piegāde tiek nodrošināta ar kurjerservisa Omniva starpniecību (pakomāts vai kurjers).
Ar kurjerservisu Omniva piegāde tiek nodrošināta 3-7 dienās pēc pasūtījuma izgatavošanas. Protams, piegādes laiks var atšķirties noslogotākajos darba mēnešos, piemēram, novembrī, decembrī.
Ja esi no Preiļiem un vēlies saņemt sūtījumu Preiļu Omnivas pakomātā (bez sūtīšanas caur Rīgas noliktavu, bet saņemot SMS par piegādi dažas minūtes pēc tam, kad paka no .mūsu puses ievietota pakomātā), tad piegādes logā jāizvēlas Preiļu Rīgas ielas pakomāts (pie TC Ūga).
8.Saņemtā produkta tonis atšķiras no tā, ko redzēju mājaslapā vai FACEBOOK lapā.
Visiem aksesuāriem fotogrāfijā ir informatīva nozīme. Krāsas, koka tonis var atšķirties atkarībā no Jūsu ekrāna izšķirtspējas. Arī koka tekstūra var būt mazliet atšķirīga, jo koks ir unikāls un divu vienādu dabā nav.
9.Vai tiek gravēts, griezts angļu, spāņu un citās valodās?
Jā, protams.
10.Vai pirms pasūtījuma izgatavošanas tiek pārbaudītas stilistiskās, interpunkcijas un ortogrāfijas kļūdas?
Nē, tiek izmantots teksts, vārdi, ko atsūta klients. Katrs klients pats ir atbildīgs par gramatiski, stilistiski pareizu tekstu. Ja klients, saņemot preci, konstatē, ka ir kļūdas un tādu tekstu ir iesūtījis pats klients, tad atkārtotas izmaksas par aksesuāriem un piegādi sedz klients.
11.Kā rīkoties, ja veiktajā un saņemtajā pasūtījumā ir atrasta kļūda/nepareiza prece?
24 stundu laikā pēc paciņas saņemšanas jānosūta foto ar paciņas saturu, pretējā gadījumā pretenzijas netiek pieņemtas (izņemšanas laiku redzam pēc pakas izsekošanas koda). Šis sevišķi svarīgi, ja saņemat sūtījumu un tas ir bojāts piegādes laikā.
12.Kā zināt, vai rēķina apmaksa ir notikusi veiksmīga?
Pēc rēķina apmaksas tuvāko stundu laikā tiks nosūtīta ziņa, ka apmaksa saņemta. Ja apmaksa tiek veikta nakts stundās, tad apstiprinājuma ziņa būs nākamās darba dienas rītā.
13. "Caur mājaslapu pasūtīju 20 magnētiņus, bet pēc tam palūdzu pievienot vēl 20 pildspalvas. Saņemot apstiprinājuma ziņu par saņemto apmaksu, redzu, ka apmaksa saņemta tikai par sākotnēji pasūtītājiem 20 magnētiem."
Ja Jūs pēc pasūtījuma veikšanas veicat papildus pasūtījumu, mēs vairs nevaram mājaslapas sistēmā koriģēt neko un apstiprināt gan apmaksu, gan izsūtīšanu varam tikai sākotnējam pasūtījumam. Paciņā būs visi pasūtītie aksesuāri, bet apstiprinājuma ziņās redzēsiet tikai sākotnēji pasūtītās preces. Šis attiecas arī uz jebkādām citām korekcijām, kad e-pastā un manuāli sagatavotajā rēķinā atšķiras summas. Ja pēc pasūtījuma veikšanas tiek veiktas izmaiņas/korekcijas/kaut kas nekorekti ielikts grozā, automātiskajā e-pastā par apmaksas saņemšanu tiks uzrādīta sākotnējā pasūtījuma summa, nevis rēķinā redzamā summa.
14.Nosūtītais paciņas kods www.omniva.lv netiek atrasts.
Visu paciņu kodi sākumā tiek noformēti mūsu profilā kurjerservisa Omniva mājaslapā. Kamēr mēs neesam izprintējuši adrešu kartes, tikmēr Jums var rādīt, ka šāda paciņa neeksistē. Pārbaudiet vēlreiz pēc pāris stundām un kods būs aktivizējies. Kodu izsūtām pēc pieprasījuma.
15.Kā zināt, ka paciņa ir nokļuvusi izvēlētajā pakomātā?
Kad paciņa tiks ievietota Jūsu izvēlētajā pakomātā, tad saņemsiet telefona īsziņu ar 6-ciparu durvju atvēršanas kodu. Tāpēc svarīgi norādīt pareizu telefona numuru pasūtījuma veikšanas brīdī.
16.Kas notiek,ja klients neizņem paciņu un tā tiek atgriezta atpakaļ nosūtītājam?
Ja klients 7 dienu laikā paciņu nav izņēmis, tad tā tiek atgriezta nosūtītājam. Lai klients atkārtoti saņemtu paciņu, viņam jāsedz 3,19EUR atgriešanas izmaksas nosūtītājam, atkārtota piegādes maksa.